15. aprīlī mediju un arhitektūras centrā H2o6 notiks Latvijas Kinematogrāfistu savienības rīkota konference “Baltic Networking Lab”, kas pulcēs kino, reklāmas, mediju, videospēļu un tiešsaistes platformu profesionāļus. Konferences ietvaros lekciju lasīs producents Tero Kaukomaa.

Šī producenta veidotā filmas “Iron Sky” starpmediju kampaņa ir atzīta par vienu no veiksmīgākajām neatkarīgā kino producēšanas vēsturē. Tā radīja filmai starptautisku atpazīstamību vēl pirms filmēšanas procesa beigām un ļāva piesaistīt projektam vairāk kā vienu miljonu eiro caur kolektīvo finansēšanu (crowdfunding). Šobrīd “Iron Sky Universe” ir attīstījies par franšīzi, kas strādā pie filmas otrās daļas, TV seriāla un tematiskās videospēles.

baltic_networking_lab_image1

Konferencē “Baltic Networking Lab”, kas norisināsies 15. aprīlī mediju un arhitektūras centrā H2o6, Tero Kaukomaa dalīsies savā pieredzē tiešsaistes resursu integrācijā mūsdienu zīmolu veidošanā, starpmediju (cross-media) kampaņu izstrādē un jaunu biznesa modeļu attīstībā. Ar Baltijas valstu pieredzi pasākumā dalīsies vadošie pašmāju un kaimiņvalstu kinoindustrijas eksperti, starp tiem – distribūcijas tīkla “ACME Film” dibinātājs Zilvinas Naujokas un ASV Kinoakadēmijas un “Golden Globe” balvām nominētais producents Ivo Felt. Pasākumu organizē Latvijas Kinematogrāfistu savienība ar Valsts Kurtūrkapitāla fonda un RISEBA atbalstu.

Reģistrēties pasākumam iespējams http://www.kinosavieniba.lv/lab mājaslapā.

Papildus informācijai:
Anda Podniece
+37128656358
Producente
Latvijas Kinematogrāfistu savienība